18 Nisan 2013 Perşembe

Yeşil Elma ve Kivinin Aşkı!


Sabah uyandığımda kendim için bir sebze meyve suyu hazırlamak istedim, ama bugün Çarşamba  ve buzdolabımızda çok fazla şey kalmadı, pazara da ancak öğlen gidebilirim. Baktım dolapta neler kalmış: kivi, papaya, avokado, elma, azıcık maydanoz ve son nane yaprakları. Hepsi yeşil! Bunlardan harika bir içecek çıkacak diye düşündüm ve işe koyuldum. İlk yudumu aldığımda tadına inanamadım! Gerçekten meyveler ve yeşillikler birbirlerine çok yakıştılar.


Suyunu sıkmak için:

3 adet yeşil elma

1 adet golden elma yani sarı elma

1 adet kivi

½ papaya

1 adet misket limon

200 ml su


Blenderden geçirmek için:

1 büyük avuç maydanoz

10-12 yaprak nane

1 adet kivi

½ papaya

½ avokado



Öncelikle yukarıdaki meyvelerin suyunu katı meyve sıkacağı ile sıkalım. Sonra suyundan yarısı kadar blendere dökelim ve kalan malzemeleri içine atıp homojen hale gelene kadar blenderi çalıştıralım. Kalan meyve suyunu da ekleyip iyice karıştıralım. Şimdi için ve yeşillik aşkının tadına bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder